ME MYSELF & I ♥

Follow|Home
Wednesday 27 September 2017 | 03:36 | 0 comments
Pengalaman mengajar kita
Aceeehhh ceehhh
Hahahahaa
Sebenarnya, kali nie pengalaman tak pahit pun
Pengalaman kali nie
Gila kentang!
Best sangat
Kalau boleh masa akan datang aku nak buat lagi benda nie

Beberapa minggu lepas,
Aku tetiba terpilih untuk jadi sebahagian dari team demo silat
Yes, aku akui
At first, aku rasa aku taknak, nak tolak
Tapi aku cabar diri aku
Why not aku cuba buat benda yang tak pernah aku buat

Untuk first 2 weeks,
Aku memang tak dapat bagi full komitmen
Bukan sebab apa
Gila sibuk
1st week aku sibuk dengan orientasi budak baru
2nd week aku sibuk uruskan PRK untuk MPP
Dan dalam masa yang sama juga
Aku tolong dalam handle interview persatuan
Celah mana entah aku nak practice

Alhamdulillah
Dalam kesibukan tu
Aku dapatkan practice,
Mula-mula tu semua step susah namatey
Tapi kelamaan benda tu jadi senang
Jadi sebati dengan sendiri

Malam kejadian
Wuuuuu, ramai dorh member turun bagi sokongan
MPP pun turun
THANK YOU KORAAANGGG MUUUAAHHH KIT
😘😘😘😘😘
HAHAHAHAHAH

Betul lah kata orang
Practice makes perfect
Hahahahahaha
Everything berjalan lancar
Start dari gerakan Hanafi, Senaman Hanafi, demo dan penutupan
Semuanya cantik walaupun berlaku cacat cela
But still im proud of myself
Dan semua yang terlibat

Kalau boleh lah kan
In future, aku nak buat lagi
Gila kentang best dia hehehe
Nah belanja satu gambor
Member malas nak transfer gambor
So, guna mana ada je
Maafin saya ya anak-anak




0 Comments available :

Post a Comment