ME MYSELF & I ♥

Follow|Home
Saturday 13 May 2017 | 17:56 | 0 comments
Akhirnya beban pengarah projek dah settle
Satu minggu yang penuh kekusutan
Bukan tu je kepenatan
Di campur pula dengan emosi yang turun naik
Berapa kali "babi" terkeluar dari mulut
Jenuh nak kejar

Sebelum event mula, kepala dah mula serabut
Dengan pelbagai permintaan dari orang atasan
Satu hari sebelum bermula event
Dapat lagi wahyu mengejut dari Timbalan Dekan
Haih, pening kepala saya
Risau takut membebankan anak buah
Kerja mereka yang tak berjalan
Terpaksa di-cover sebaik mungkin
Takut orang atasan tanya dan terus tanya

Banyak halangan
Banyak cadangan
Banyak perlian
Banyak juga perkara
Yang perlu diatasi semasa dan selepas event

Alhamdulillah berkat kerjasama
Berkat semangat dorongan dari
MT event sendiri
Dorong aku untuk terus kuat semasa event ni
Kekadang terfikir terasa macam aku sorang je run event ni
Tapi salah i got this family yang sama-sama
Tolong aku
Jatuh bangun aku sepanjang seminggu
Sebagai pengarah projek
Mereka yang pujuk aku
Untuk terus kuat dan semangat sampai hari terakhir

AJK event aku pun tak kurangnya
Bantu aku settlekan benda remeh
Benda buruk tu yang berlaku
Biarlah kita jadikan pengajaran dan teladan
Supaya in future tak berlaku lagi
Masing-masing tak sempurna
Tak lepas dari buat silap
So, kita lupakan lah

Nak upload gambar
Tapi gambar event tak banyak
Gambar selfie banyak masa majlis penutupan
Nak self-reward pun tak sempat
Haahaha

#3PengarahProjekDalaman







Disebabkan banyak gambar selfie
Nie je mampu upload
Gambar semasa event kena minta orang lain

Last but not least
Just wanna say thank you dekat semua orang
Yang terlibat secara langsung atau tidak
And minta maaf
Kalau sepanjang event berlangsung
Banyak kurang, kecacatan
Dan berlakunya ketidak puas hati
InsyaAllah untuk lebih baik
Kita sama-sama baiki


0 Comments available :

Post a Comment